Medium-sized company

Beneficiile externalizarii serviciilor IT in companii medii



Despre client

Compania X are o experienta de peste 15 ani in domeniul distribuirii si oferirii de asistenta tehnica pentru dispozitive si echipamente tehnice. A devenit clientul Class IT in 2013, moment in care se afla intr-un proces de crestere si dezvoltare.



Provocari

Acoperirea nevoilor IT: inainte de preluarea companiei de catre Class IT, un singur angajat din departamentul IT era responsabil de acoperirea tuturor situatiilor si nevoilor IT la nivelul companiei, in contextul existentei unui flux continuu de informatii noi si a necesitatii monitorizarii aplicatiilor detinute. Functionare continua: Desele intreruperi ale activitatii, cauzate de caderea intregii retele, de la servere, internet si aplicatii de contabilitate, au produs efecte negative in desfasurarea activitatii zilnice. Aceste intreruperi au atras, totodata, pierderi financiare, de resurse si de timp.


Solutii propuse si servicii IT oferite

Preluarea companiei de catre Class IT a debutat cu identificarea tuturor vulnerabilitatiilor si a ariilor unde se puteau face imbunatatiri.
Inventarierea echipamentelor: O prima solutie a fost implementarea modului Inventoree, cu ajutorul caruia au fost identificate si inventariate toate echipamentele (dispozitive mobile, modemuri,etc) din companie, despre care nu mai existau informatii actualizate. Totodata, instalarea agentului Softsee a oferit un status updatat si control asupra licentelor software, a datei de instalare si de expirare pentru fiecare.
Backup si monitorizare continua: Prin realizarea unui backup profesionist, datele companiei au fost asigurate contra evenimentelor nedorite, care le-ar fi putut compromite. Monitorizarea permanenta a fost o garantie in plus ca toate situatiile de risc pot fi identificate si inlaturate in timp util.
Servicii de migrare: in 2014, compania client s-a confruntat cu o mare provocare din punct de vedere IT, in momentul in care s-a desprins din grupul de la nivel european din care facea parte. Echipa Class IT a avut rolul de a face migrarea serverului de e-mail si a domeniului: au fost migrate conturile de e-mail si arhiva utilizatorilor din România, au fost achizitionate licente noi si site-ul a fost mutat in domeniul .ro. intrucât continuarea activitatilor curente era esentiala, echipa noastra a reusit sa parcurga toate etapele migrarii cu un downtime al activitatii foarte mic, de câteva minute, care nici nu a fost sesizat de catre utilizatori.
Suport IT pentru utilizatori: Functionarea optima a computerelor si a echipamentelor erau puncte cheie pentru succesul companiei, in conditiile in care se realizau frecvent comenzi, facturi sau oferte. in plus, existau colaboratori si in tara, care depindeau de VPN pentru a-si derula eficient activitatile.


Rezultate

Eficienta si performanta: Monitorizarea continua si inlocuirea echipamentelor neperformante cu altele noi au condus compania client catre un nou nivel de performanta si eficienta, care s-au tradus in zero intreruperi si angajati productivi.
Control si siguranta: Cu ajutorul solutiilor propuse, au fost implementate o noua politica de control asupra sistemelor detinute si o siguranta sporita a datelor companiei.
Pentru o companie medie, suportul IT profesionist se traduce intr-o mai buna gestionare a tuturor sistemelor si echipamentelor care sustin procesele operationale zilnice din companie si angajatii, oferind performanta la nivel general.

_<-->