Class IT Group purpose

Construim o fundatie solida IT clientilor nostri din intreaga lumea, prin educatie IT, software pentru IT, solutii si servicii pentru infrastructura IT, fundatie care contribuie la succesul afacerilor acestora!

Our story

In 2001 o echipa de 3 tineri pasionati de IT condusa de Bogdan Tudor dau start-ul serviciilor externalizate in Romania. La acel moment, externalizarea IT era o noutate in Romania iar cei care au avut incredere sa ne testeze erau antreprenorii locali. In primii 10 ani rezultatele obtinute pentru clienti aveau la baza doar un nivel ridicat de expertiza tehnica al echipei. In urmatorii 10 ani am dezvoltat uneltele software innovative care sustin echipa tehnica sa livreze nivelul de servicii agreat atat pentru client din Romania cat si pentru clientii globali. Dupa 18 ani de “alergat” dupa cei mai buni tehnicieni si specialisti din Romania am acceptat ca sunt prea putini. Astazi, depindem mai mult de noi, propriul centru de pregatire tehnica asigura o garantie pentru viitor.

Our focus

Sa construim un brand local de solutii si servicii de suport IT recunoscut international care valorifica potentialul specialistilor IT romani prin inovatii software.

Our goal

Experiente IT memorabile pentru orice angajat astfel incat tehnologia sa devina un aliat pentru afacerile din Romania si din intreaga lume.

Hai cu noi!

Ecosistem IT UNIC in Romania

servicii IT

Prin serviciile IT furnizate la nivel naţional, companiile beneficiază de suportul necesar pentru acoperirea riscurilor informatice, a situaţiilor de nefuncţionare a sistemelor IT şi pentru susţinerea activităţii angajaţilor, fără întreruperi în activitate.

Star Team este echipa formata din peste 240 de specialisti si tehnicieni Class IT, care a dezvoltat o cultura organizationala unica, in care am imbinat cu succes conceptele de munca, joaca (gamification) si emotie in activitatile zilnice pe care le derulam.

Cum reușim?

SOLUȚII MODERNE DE MANAGEMENT IT

Soluții software care garanteaza o organizare detaliata a infrastructurii clientilor –
hardware si software –, eliminarea riscurilor asupra afacerii datorita licentierii,
reducerea numarului de intreruperi a activitatii si controlul asupra livrarii serviciilor IT.

Optimum Desk inseamna pentru tine:

Proces simplu de inregistrare a unei cereri pentru suport IT, prin EaseeDesk (www.easeedesk.net)

Inventariere completa si minutioasa a sistemelor hardware, prin Inventoree (www.inventoree.net)

Inventariere completa si minutioasa a sistemelor hardware, prin Inventoree (www.inventoree.net)

Proces simplu de inregistrare a unei cereri pentru suport IT, prin EaseeDesk (www.easeedesk.net)

Management si control software –(inventariere si instalare / dezinstalare / actualizare de la distanta, fara intreruperea activitatii utilizatorilor), prin SoftSee (www.softsee.net)

Centru propriu de training in IT al grupului, asigura o garantie pentru viitor. StarTechAcademy ofera educatie IT tinerilor fara experienta sau celor care doresc sa-si schimbe cariera.

Pentru clientii grupului Class IT, StarTechAcademy este garantia de livrare servicii intr-un mod eficient indiferent cate corporatii isi vor deschide centre de suport in Romania sau cati IT-sti vor fi recrutati sa livreze la nivel global.

Educatie IT

CompTIA Authorized Center in Romania Fortinet Silver Partner Fortinet Silver Partner
Cisco Selected Partner HP Preferred Partner IBM Business Partner Fortinet Silver Partner

Certificarile Class IT

ISO 27001 ISO/IEC 20000-1 ISO 9001

Indiferent de specificul de activitate, companiile au nevoie de solutii scalabile si adaptate nevoilor de comunicare si de management a sistemelor detinute. Fiecare solutie oferita de echipa noastra este rezultatul unor verificari preliminare si a identificarii oportunitatilor de imbunatatire sau de exercitare a unui control specializat asupra resurselor. Pentru o mobilitate crescuta si eficienta sporita, iti oferim solutii de acces mobil la email si la resursele companiei, solutii de securitate si de management, solutii de control si solutii de comunicatii in interiorul companiei.

CLIENȚII NOȘTRI OBȚIN ALATURI DE NOI:

Cu 80% mai putine intreruperi ale activitatii

Timp de rezolvare mai mic de o ora pentru 90% din cererile de suport IT

Functionare neintrerupta a solutiilor IT prin monitorizare permanenta 24/7

Siguranta datelor (salvari de date in timp real)

Garantarea securitatii informatice printr-un sistem de identificare proactiva a atacurilor informatice

Reducerea cheltuielilor alocate IT-ului si buget previzibil prin par teneri care ne sustin

Control detaliat al activitatii de suport IT si rapoarte de livrare pentru decizii manageriale bazate pe informatii concrete

Eficienta in livrarea suportului IT, datorita unor sisteme moderne de ticketing IT