Companie antreprenoriala

Ce rezultate aduc serviciile IT pentru o companie mica



Despre client

Clientul este o firma de contabilitate si consultanta financiara, care ofera servicii financiare pentru persoane fizice si juridice, de peste 14 ani. Prin expertiza, serviciile oferite si solutiile personalizate, compania contribuie la dezvoltarea afacerii clientilor sai, iar propria activitate are nevoie de stabilitate si continuitate din punct de vedere IT.



Provocari

Dezvoltare continua: inainte de a apela la servicii IT profesioniste, activitatile IT din compania client erau desfasurate de o singura persoana, iar expertiza acesteia nu oferea intotdeauna solutiile optime, care sa fie compatibile cu ritmul de crestere si dezvoltarea companiei.
Intreruperi ale activitatii: Cea mai mare provocare cu care se confrunta compania la momentul respectiv era asigurarea continuitatii activitatii zilnice, pentru a oferi, la randul ei, suportul necesar clientilor. in acest context, functionarea in parametrii normali a serverelor, pe care rulau bazele de baza pentru aplicatiile detinute, era esentiala.
Lipsa de securitate a datelor: intrucat nu exista un furnizor IT care sa monitorizeze infrastructura, compania era expusa riscurilor IT si amenintarilor privind scurgerea datelor din companie. in plus, lipsa unui evidente asupra retelei wireless facilita accesul necontrolat al utilizatorilor, atat intern, cat si extern.


Solutii propuse si servicii IT oferite

Colaborarea cu echipa Class IT a debutat cu realizarea unei evaluari IT initiale a infrastructurii detinute, in care au fost identificate riscurile si amenintarile existente. Auditul IT a fost urmat de propunerea specialistilor nostri pentru updatarea arhitecturii IT, care sa respecte standardele de securitate si de functionare necesare desfasurarii activitatii curente.
Infrastructura noua: Serverul defect a fost inlocuit cu 1 server performant ESXI, care sa ofere o putere de calcul sporita si scalabilitate. Pe acesta au fost configurate 2 masini virtuale: serverul de e-mail si serverul pe care au fost instalate aplicatiile de contabilitate din companie.
Suport IT pentru utilizatori si statii de lucru: Prin serviciile de monitorizare a echipamentelor si suportul IT oferit, angajatii au primit sprijinul adecvat pentru desfasurarea activitatilor. De asemenea, comunicarea prin e-mail a fost securizata prin tehnologia de tipul SSL.
Back-up al datelor: Pentru a preveni pierderea sau distrugerea datelor in evenimente neplacute, a fost realizat un backup al datelor companiei, care a fost updatat permanent cu noi date.
Prin colaborarea cu echipa noastra, clientul beneficiaza in prezent de monitorizare continua, 24/7, a echipamentelor si sistemelor de lucru, SLA garantat contractual si suport IT proactiv pentru utilizatori.


Rezultate

Continuitatea activitatilor: Noua infrastructura si solutiile implementate au permis companiei sa atinga un nivel nou de performanta in derularea proceselor si operatiunilor zilnice, care aduceau valoare atat pe plan intern, cat si extern, clientilor acesteia.
Scalabilitate: Bazate pe o tehnologie moderna, noile servere, atat fizice, cat si virtuale au crescut gradul de procesare a datelor si a aplicatiilor principale, au oferit scalabilitatea de care avea nevoie compania si adaptabilitate pentru noi planuri de crestere.
Performanta: inca de la inceput, clientul nostru a beneficiat de experienta unei echipe de profesionisti IT, care continua sa-i ofere suportul adecvat si serviciile IT de care are nevoie pentru a se dezvolta si pentru a-si creste performanta.

Intr-o companie mica, suportul IT devine o componenta esentiala in procesul de crestere a acesteia, specialistilor IT revenindu-le in totalitate sarcina de a oferi proactivitate si solutii personalizate specifice. Astfel, angajatii se pot focusa pe propriile task-uri si se pot baza pe sisteme performante si functionale, care sa le creasca productivitatea si sa-i sustina in demersurile de dezvoltare a companiei.

_<-->