EaseeDesk


Clientii StarTechTeam trimit cererile IT mai usor, printr-un sistem modern de ticketing IT


Cand pui ticket, problema IT pe care o ai este rezolvata de 3 ori mai rapid!

  • Control complet - urmaresti stadiul ticketului si esti informat in timp real
  • Rezolvare garantata - daca specialistul alocat companiei tale nu este disponibil, intervine echipa de la birou
  • Activitate neintrerupta - diminuezi semnificativ impactul asupra activitatii

Trimite ticket prin aplicatia Easee Desk, din agentul Optimum Desk instalat pe computer


Aplicatia Easee Desk este un sistem de ticketing modern, oferit gratuit clientilor StarTechTeam pentru a trimite cererile de suport IT.
Aplicatia este instalata pe computerul sau laptopul fiecarui utilizator si poate fi accesata din partea dreapta, jos, din bara de instrumente.

Cu ajutorul aplicatiei, poti trimite usor o cerere de suport IT catre echipa noastra, atunci cand apare o situatie IT care iti blocheaza activitatea.


Prioritizeaza cererea IT, in functie de gradul de afectare a propriei activitati


Inainte de a trimite un ticket, ai posibilitatea de a alege caracterul urgent al situatiei IT identificate, din 4 nivele, de la un nivel scazut de afectare a activitatii, pana la cel mai ridicat grad.

In acest mod, echipa de suport IT se va ocupa cu prioritate de situatia ta si va interveni pompt pentru a remedia incidentul.

Comunica direct cu echipa de suport IT remote


Aplicatia de ticketing iti ofera functionalitatea "Star Team real-time Support", care iti permite sa apelezi si sa comunici direct cu echipa de suport.

Specialistii IT iti vor oferi suport in timp real si vor putea identifica mai usor nevoile tale IT, astfel incat activitatea normala sa fie restaurata in cel mai scurt timp.

Urmareste status-ul cererii IT, precum si istoricul tuturor cererilor inregistrate


Datorita unui sistem eficient de tracking din aplicatia EaseeDesk, poti urmari oricand in ce stadiu este cererea IT trimisa, care este timpul de interventie sau de rezolvare.
De asemenea, poti regasi intreg istoricul cererilor tale in aplicatie, alaturi de solutiile oferite la momentul respectiv.

Dupa solutionarea cererii, poti trimite un feedback echipei care s-a ocupat de cazul tau, feedback care ne va ajuta sa ne imbunatatim serviciile.

Descopera si beneficiile aplicatiei mobile de suport IT, EaseeHelp Mobile