5 intrebari pentru furnizorul tau IT


Pentru a beneficia la maximum de servicii IT care sa-ti aduca valoare si sa-ti sustina activ compania, ai nevoie de o firma IT profesionala, cu o experienta relevanta si sisteme IT inovative.

Mai jos, regasesti 5 intrebari taioase, pe care sa le adresezi unei firme IT inainte de a externaliza serviciile IT sau chiar actualului furnizor IT. Lista contine si valorile pe care ar trebui sa ti le aduca un serviciu IT de calitate .

  1. Care este modalitatea de prevenire a problemelor IT?

    Pentru a evita situatiile de intrerupere a utilizatorilor, furnizorul de servicii IT trebuie sa detina instrumentele de lucru si procesele adecvate pentru o abordare proactiva. Fara o activitate proactiva, numarul situatiilor de intrerupere a activitatii care afecteaza o afacere este de cinci ori mai mare.

    Valoarea primita: Proactivitatea suportului IT


  2. Cum sunt monitorizate sistemele IT si cum se intervine in caz de nevoie?

    Situatiile de intrerupere apar cand te astepti mai putin, exact atunci cand ai nevoie mai mare ca lucrurile sa functioneze. De aceea, este important ca toate sistemele si echipamentele sa fie monitorizate si sa se intervina imediat, indiferent de zi sau de ora.

    Valoarea primita: Monitorizarea 24/24


  3. Care este modalitatea de securizare a informatiilor si care sunt certificarile de securitate detinute de companie si de angajatii acesteia?

    Protectia datelor proprii este un aspect sensibil si strigent in orice companie, mai ales in contextul unui mediu concurential tot mai agresiv. Un furnizor de servicii IT trebuie sa dispuna de solutii validate de protectie a datelor, relativ la cei care incearca accesarea neautorizata a acestora din exteriorul companiei.

    Valoarea primita: Securitatea accesului la informatii


  4. Cum va asigurati ca angajatii raman cat mai mult in companie?

    Este important ca oamenii care lucreaza pentru furnizorul de servicii IT sa aiba atitudinea potrivita si sa detina competentele IT necesare, iar firma IT sa detina un program de dezvoltare profesionala pentru fiecare angajat.

    Valoarea primita: O echipa competenta si motivata


  5. Care sunt garantiile contractuale ale serviciilor IT oferite?

    Pentru a evita situatiile in care furnizorul isi incalca promisiunile si nu livreaza, cereti garantii de livrare a serviciului: timp de interventie, procent de situatii identificate proactiv, sisteme de securitate bine puse la punct, sisteme de gestiune a cererilor din partea clientilor si raportare periodica a activitatii.

    Valoarea primita: Garantiile oferite


Vrei mai mult? Contacteaza-ne pentru un Audit IT si afla cata valoare iti aduce IT-ul in acest moment!


_<-->